Jumaat, 5 November 2010

my birthday...

tanggal 3hb november yg lepas, genaplah 21 tahun umur aku. malam 2hb itu, terima kasih kpd fhaizah zain, nurul ezzah roba'ee, nor sapiah samsuddin, dan faiznur sani kerana bekerjasama utk memandikn dan menyorokkn kasut serta selipar aku. nasib baik tinggal sepasang lg selipar. jadi bolehlah turun utk pergi 'sign rokol'. keesokkan petangnya, terima kasih kpd nur zarina ahmad zabidi, norliezah kamaruzzaman, wong pei yin, dan nor sapiah samsuddin kerana menemankn aku keluar berjalan2 walaupun tiada kek tetapi piza sudah memadai. pada malam harinya, terima kasih sekali lg kepada fhaizah zain, aniyah md fouzi, nur azniza mohaini, nurul khairiyyah md jali, faiznur sani, farawahida dan nor sapiah samsuddin kerana mengadakan sambutan kecil utk aku. "kek coklat tu sedap sgt sampai tak sanggup nk simpan walau dah muak sbb makan banyak sgt. =)" pandai ye korg tipu aku dgn mengatakan yg kita terpaksa buat semula assignment utk induksi. mati2 aku percaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan